اپنے احساس سے چھو کر

Touch me with your senses and sandal me                     
Poet: Wasi Shah
Touch me with your senses and sandal me
I have been incomplete for centuries

Neither you nor I are conscious
If you want to break so much, drive me crazy

You dye your palm with the henna of dead love
Apply the name Murray in your eyes

In his shadow the dead will wake up
Put a shining ankle on my face

I am the sun, the sun is shining on me
So much so that you burn the dead soul

Like the wind blows every evening in the deserts
Walk in me like this and burn me

You hide your dead heart in your heart
And keep me out of my sight

If there is a problem, don't look away from me
Solve me with your desire and attention

Tell your grief to stay with the dead at all times
Do a favor and keep doing it

Cover me like a fire
And make the dead a dry forest

اپنے احساس سے چھو کر مجھے صندل کر دو
Poet: Wasi Shah
اپنے احساس سے چھو کر مجھے صندل کر دو
میں کہ صدیوں سے ادھورا ہوں مکمل کر دو

نہ تمہیں ہوش رہے اور نہ مجھے ہوش رہے
اس قدر ٹوٹ کے چاہو مجھے پاگل کر دو

تم ہتھیلی کو مرے پیار کی مہندی سے رنگو
اپنی آنکھوں میں مرے نام کا کاجل کر دو

اس کے سائے میں مرے خواب دہک اٹھیں گے
میرے چہرے پہ چمکتا ہوا آنچل کر دو

دھوپ ہی دھوپ ہوں میں ٹوٹ کے برسو مجھ پر
اس قدر برسو مری روح میں جل تھل کر دو

جیسے صحراؤں میں ہر شام ہوا چلتی ہے
اس طرح مجھ میں چلو اور مجھے جل تھل کر دو

تم چھپا لو مرا دل اوٹ میں اپنے دل کی
اور مجھے میری نگاہوں سے بھی اوجھل کر دو

مسئلہ ہوں تو نگاہیں نہ چراؤ مجھ سے
اپنی چاہت سے توجہ سے مجھے حل کر دو

اپنے غم سے کہو ہر وقت مرے ساتھ رہے
ایک احسان کرو اس کو مسلسل کر دو

مجھ پہ چھا جاؤ کسی آگ کی صورت جاناں
اور مری ذات کو سوکھا ہوا جنگل کر دو

Post a Comment

0 Comments